Tuesday, June 26, 2007

Rivendell a obr v Breelandu, level 35

Znovu jsem navštívil Rivendell a obešel si známé postavy.

Aragorn stojí v atriu Elrondova domu. Navštívil jsem ho, abych jej informoval o svolání Rady v Esteldinu a zakončil tak Book III.
Glorfindel mi pomáhal najít Arwenino věno - kámen, který její matka před věky ukryla v jeskyni v průsmyku vedoucímu k Rivendell.

Frodo Baggins stojí před Elrondovým domem. Noční procházka s Frodem, kdy jsme si povídali o jeho obavách a pocitech, byla jedním z nejhezčích zážitků ve hře.
Boromir se prochází po cestě vedoucí vzhůru do Ered Luin. V Bilbově riddle questu mi půjčil svůj odznak.

Dokončil jsem poslední úkol v Breelandu: zabil jsem obra, který se zatoulal do lesů na východním břehu Brandywine. Byl to docela zajímavý souboj: já, gurdian se štítem a palcátem, jsem jej ustřílel na dálku. Obr po mě házel kameny, které mi moc neubližovaly, a nejevil snahu bojovat nablízko. Moje šípy ho však slušně zraňovaly, takže to byla jen otázka trpělivosti.

No comments: