Wednesday, June 27, 2007

Fornost, level 36

Dokončil jsem pár starých úkolů ve Shire. Navštívil jsem slavnost Slunovratu u Party Tree pod Dnem Pytle, zatančil jsem si s Dance Masterem. Podle všeho by měl být schopen naučit nové taneční kroky, ale zatím se mi to nepodařilo.
Pobavil mě jeden docela dlouhý řetězec úkolů z Great Smials (Velkých Pelouchů) v Tuckborough (Bralově Městci). V knihovně tam strašil Old Took (Starý Bral), Pippinův prapředek. K jeho usmíření se měla plnit dlouhá řada úkolů po celém Shire. Když mě nakonec poslali mrknout se za knihovničku, kde straší, vyšťoural jsem odtamtud veverku. :-)
S Filiel a jedním hunterem jsme se vypravili do Fornostu. Zabíjeli jsme zdivočelé aurochy, medvědy a prasata. Jsou celí zkrvavení, zřejmě na ně působí temná moc sídlící v pevnosti. Poprvé se mi stalo, že jsem utrpěl vážné zranění, které se mi samo nezahojilo a musel jsem použít elixír. K tomu zřejmě slouží i healeři, které lze potkat ve vsích a táborech. Dokud jsem zranění nezhojil, bylo pro mě téměř nemožné bojovat, protože mě opustila veškerá síla.
Bojovali jsme s orky a gobliny, kteří se utábořili u východní hradby. Bez minstrela to bylo často na hraně. Nakonec jsme pobili pár Stone Wyrms - nižších nestvůr dračího plemene, kteří se rozlezli na severozápadě Fornostu.
Všechny tři úkoly mají pokračování, jsem zvědav, jak se bude dařit dál.

No comments: