Thursday, June 28, 2007

Evendim

Lovil jsem v Evendimu. Bojoval jsem s bandity, na které je vypsaná odměna. Lovil jsem gobliny a wargy. Všechny ruiny kolem Ost Forod jsou vlastně venkovské rezidence měšťanů a šlechticů z Annúminas. Tinnundir bývala rezidence krále.
Moc se mi líbil mlsný hobit v Ost Forod, který mě poslal hledat divočáka na steaky. Po půlhodině hledání jsem se k němu vrátil. Řekl mi, že je mu to líto, že má prasečí steaky moc rád, ale spokojí se i s medvědími a poslal mě lovit medvědy :-).
Náhodou jsem potkal jednoho cesky mluviciho loremastera z kinshipu Anaruth Order. Lákal mě, ať se k nim připojíme. Uvidíme. Jejich kinship je rozsáhlý, mají asi 100 lidí.
Z Ost Forod vede na sever cesta do Ledové zátoky Forochel. Údolí je uzavřeno branou. Věřím, že se jednou dočkám, že se brána otevře a já budu moci vyšplhat po stezce, která se jako serpentina klikatí po úbočí hory. Pak překročím hřeben, a snad uvidím moře a Ledovou zátoku Forochel, kde roku 1974 III. věku zahynul Arvedui, Aragornův předek, poslední král Arthedainu z krve Elendilovy.
Obešel jsem jezero Evendim ze severu a dostal jsem se do skrytého elfího tábora The Eave-mere. Nejsem si jistý, jestli to je jméno toho tábora, anebo se tak jmenuje jezero nad vodopádem, u kterého elfové táboří. Co je ale důležité: v táboře stojí ent! Jmenuje se Longbough. Vypadá úžasně, je ohromný. Zatím mi nedůvěřuje, nemluví se mnou, pouze hučí a bručí. Už se těším, až si získám jeho důveru.
Enta provází dva bog protectors. Mám za to, že to jsou oni pastýři stromů, o kterých se zmiňuje Tolkien. Už Radagast v Lone Lands je tak pojmenoval.
Stále pokračuji v hádankovém questu. Už jsem objevil 3 místa, kde se skrývala další nápověda: u sochy na křižovatce v Parth Aduial, u arény v Ost Forod a na pláži u ostrova Rantost na severovýchodě jezera. Teď mě čeká čtvrtá část hádanky, mám hledat nějaký palouk na západním břehu jezera.

No comments: