Sunday, June 24, 2007

Obrázky z Rivendell

Navštívil jsem Rivendell. Opravdu težko popisovat posvátné pocity, které jsem prožíval od přechodu přes brod přes řeku Bruinen, místa střetu Nazgúlů s Frodem. Když jsem překonal horský hřeben a pode mnou se objevila Roklinka, úplně mě to dostalo. Celé údolí obklopené štíty velehor, jeho zasazení do krajiny, Elrondův dům, vodopády ...
Elrond Půlelf má v Posledním domáckem domě nádhernou knihovnu. Celý dům je konec konců pojat jako překrásná secesní vila. Teprve když jsem tam zavítal za dne, došlo mi, že vstupní hala, kde stojí Aragorn, je vlastně atrium.
Gandalf stojí rovněž v knihovně, hned vedle Elronda.

Bilbo Pytlík se nachází v jídelně v Elrondově domě - Hall of Fire. Spolu s elfem soutěží v hádankách. Do soutěže jsem se rovněž mohl zapojit. Je to příjemné zpestření!
Legolas je v malém pavilónku kousek od Elrondova domu.
Zatím jsem našel všechny členy Společenstva s výjimkou Gimliho. Rovněž Arwen jsem zatím neviděl. Elrondovi synové Elladan a Elrohir jsou v táboře v Trollshaws.

No comments: