Tuesday, June 12, 2007

Dračí lov, Class quest, Level 30


Lovil jsem v močálech Meluinen. Celkem bez problémů jsem pobil skřety, avšak mouchy byly tvrdší oříšek. Ačkoliv si na ně elfové z Lin Giliath stěžují, měl jsem dost problém je najít. Není jich zkrátka dost, a já potřebuji ještě alespoň 4.
Když dorazil Herodik, vypravili jsme se na lov draků. Sešli jsme se v Esteldinu. Chodny už má poníka. Docela mu ho závidím, už bych ho také užil.
Poprvé jsem se podíva na východ od Esteldinu. Krajina je tam úplně jiná než Kingsfel, jehličnaté lesy signalizují chladnější podnebí. Draci a ledoví červi se vyskytují v průsmyku Ram Duath na pomezí North Downs a Angmaru. Ledové červy jsme zvládali bez větších problémů. Draci už byli tvrdší oříšek.
Měli jsme za úkol najít dračí královnu. Její doupě na vrcholu útesu jsme našli opuštěné. Herodik i Chodny na chvilku odběhli od computerů, když v tom se objevil obrovský stříbrný drak a jediným mávnutím křídel nás shodil dolů. Pád nikdo nepřežil.
Pokusili jsme se o královnu ještě jednou. Tentokrát byla na místě ve společnosti dvou menších draků. Podařilo se nám pulnout královnu a jednoho z draků, kterého jsme i zabili, avšak nevydrželi jsme její zuřivý útok. Jako guardian jsem odpadl jako první, když mě jediným vychrleným plamenem vyřadila z boje. Potřebujeme zkrátka větší fellowship, ve třech to na nás bylo příliš velké sousto.
Na výpravě za draky jsem dosáhl 30. úrovně. To mi umožňuje konečně používat luk. Jsem za to rád, dost často se to hodí na pullování. Rovněž jsem si splnil class quest: spolu se třemi společníky jsem bránil most v Trestlebridge před zuřivým útokem skřetů. Napodruhé se mi podařilo to zvládnout. Vysloužil jsem si deed zlepšující parry, který je mi celkem k ničemu, a vynikající štít, který se hodně hodí. Byl to bezvadný zážitek, opět skvěle zapadající do světa Středozemě!

No comments: