Monday, June 11, 2007

North Downs, level 29

Lovil jsem v North Downs v oblasti Kingsfel na východ od Esteldinu. Jsou tu farmy, opuštěné po nedávném nájezdu orků. Lovil jsem orky a pavouky a vyhýbal se obrovským turům, pasoucím se na travnatých pahorcích. Od jednoho stáda jsem odvedl mladého býčka, aby farmáři mohli osvěžit chov domácích krav.
Orkové nepřestávají útočit na farmy. Vypalují seno a vybíjejí dobytek.





Chvíli jsem se také toulal v močálech Meluinen. Elfové z Lin Giliath chtěli posbírat zásoby z rozbitých sudů, které uloupili trollové z lesa Taur Gondwaith. Do toho lesa se hned tak nedovážím, je temný a na trolly opravdu ještě nemám.
Když jsem zásoby odevzdal elfům, sesypali se na mě s dalšími úkoly. Poprvé jsem zažil přeplnění zásobníku úkolů: mám jich 40 a kolem mě svítily ještě 4 další prstýnky. Tady se opravdu nebudu nudit.
Pozítří se otevřou Shores of Evendim. Už se těším na Annúminas, prastaré hlavní město Arnoru!

No comments: