Sunday, June 17, 2007

North Downs - Nan Amlug East, level 33

Pokračoval jsem v úkolech v North Downs. Pohyboval jsem se zejména v oblasti Nan Amlug East. Plnil jsem úkoly z tábora Rusfold, kde přebývají Earthkin. Trpaslíci je nazývají Jorthkyn a někteří mluví o tom, že jsou to vzdálení příbuzní.
Kromě toho jsem především zabíjel wargy a sbíral kytky na barvivo pro rangery z Esteldinu. Také jsem na chvilku zavítal do skřetího tábora Dol Dínen.

Podél východních hor Nan Amlug East jsou rozsáhlé tábory nepřátelského kmene Earthkin Rauta-Lehmä. Jeden z úkolů znamenal probojovat se do centra tábora Kar Lak a ukrást odtamtud lebku obrovského tura, kterého tam uctívají. Musel jsem s ní běžet přes celý Nan Amlug až do Rusfoldu a prchat před všemi nestvůrami a nepřáteli, protože s plnýma rukama jsem se nemohl bránit. Také poměrně originální úkol.

No comments: