Thursday, June 14, 2007

North Downs, Othríkar, level 31

Chvíli jsem lovil wargy ve východním Nan Amlug. Podíval jsem se do Dol Dínen, veliké oblasti obývané orky na severozápad od jezera Nen Harn. Sebral jsem tu poslední orčí standardu. Vypadá to, že se tu pohybují tři samostatné kmeny - jeden u Fornostu, jeden v Nan Wathren a jeden v Dol Dínen. Rangeři v Esteldinu si myslí, že za tím musí být jedna moc, která je vede.
Vypravil jsem se do Othrikaru. Dostal jsem tam spoustu úkolů - lov rysů, medvědů, sokolů. Většinou jsou jednoduché. Snad jsem tu měl být o něco dříve.
Otevřely se brány Evendimu. Ještě jsem tam nebyl, asi bych tam zatím nic moc nedokázal. Budu si muset napřed dodělat North Downs. Bohužel, obchodník v Bree town hall přestal nabízet opravy poškozených věcí za poloviční cenu. Věčná škoda!
Znovu jsem se pokusil o zabití kapitána Oath Breakers u Fornostu. Bohužel na něj nemám. Jeho samotného bych snad i dokázal porazit, nebýt toho že si přivolá spoustu přízraků na pomoc.
Zapracoval jsem na zabíjení wargů. Zbývá mi jich ještě kolem padesátky. Už to snad bude brzy za mnou.

No comments: