Friday, June 22, 2007

Level 35: mám koně!

Dodělal jsem pár úkolů ve Shores of Evendim, abych dosáhl level 35. Plnil jsem úkoly hobitů z Oatbartonu. Při té příležitosti jsem se zatoulal i do tábora goblinů na srázu nad řekou Brandywinou, kde jsem pomocí pochodní zapálil kotlíky s jedovatým výtažkem z pavoučích vnitřností.
V písčitých dunách jsem pak dokončil level 35.
Okamžitě jsem se vypravil na farmu na sever od Bree, kterou vlastní krajan z Rohanu. Ten, aby vyzkoušel mé jezdecké schopnosti, mě postupně poslal na koni do Bree a do Michel Delving v Shire. Nakonec mě vyslal do Othríkaru v North Downs. Napoprvé jsem dojel dost daleko, avšak nejel jsem po cestách, ale pláněmi Kingsfelu. Na dohled Othríkaru však na mě zaútočil sokol a jediným máchnutím mě shodil z koně. Nezbylo než se vrátit a pokusit se znovu.
Napodruhé jsem vyjel rychle, ale hned na srázu nad Greenway jsem skočil z malého srázu. ihned jsem se ocitl na zemi a musel jsem jet znovu.
To mě už dohnal Herodik, takže třetí pokus jsme podnikli spolu. Tentokrát jsme se již vyhnuli všem nebezpečím a zdárně jsme dojeli až do trpasličího města.
Poslední úkol na cestě za vytouženým koněm spočíval v zajetí trasy kolem farmy na čas. To už se mi podařilo bez problémů. Herodik si to zopákl ještě jednou, avšak i on to zdárně dokončil a mohli jsme si užít svých vlastních rychlých ořů. Já koně, Herodik poníka coby trpaslík.
Není to vůbec špatný pocit, mít vlastního koně!

No comments: