Wednesday, June 13, 2007

North Downs, Level 30

Toulal jsem se v North Downs. Podařilo se mi dodělat celou řadu questů. Pobil jsem skřety v táboře Gurzlum, nalovil jsem zbývající mouchy v močálech Meluinen. V Lin Giliath se mi podařilo přivolat Pastýře stromů, kteří ještě nezapomněli na spojenectví s elfy.
Moc se mi líbil úkol s čeledínem Gilmarem na Gatsonově farmě, který nechtěl věřit, že jeho vzdálený předek Baldur Gilmar zachránil krále Earnura z Gondoru v bitvě u Fornostu. Za to dostal kus země kousek od dnešní Gatsonovy farmy.
Lovím wargy, abych si splnil deed umožňující rychlý návrat do Bree. Naštěstí mám dost úkolů, kde se plní totéž. Ještě mi jich zbývá kolem stovky... uff...

Dokončil jsem quest s hledáním základních kamenů arnorských měst. Překvapilo mě, že staré arnorské názvy jsou úplně jiné, než názvy ruin, kde se vyskytují. Například v ruinách Ost Lagoros je základní kámen města Duintham. Přece jen už je to tisíc let, co Arnor padl, už jen rangeři si předávají starou modrost Západu.
Toulal jsem se na severu v Nan Amlugu blízko průsmyků do vedoucích do Angmaru. Jsou tu tábory ohromných zemních trolů - Earthkin z kmene Rauta-Lehmä. Znám je už z Lone Lands. Zatím jsem potkal jenom ty nepřátelské, které jsem lovil. Někde na severu by měl být i mírumilovný kmen. Uvidíme.

No comments: