Sunday, June 3, 2007

Lone Lands, level 25



Procestoval jsem Lone Lands od západu na východ. Plnil jsem řadu questů z Ost Guruth. Nakonec jsem se dostal až k The Last Bridge, osamělému mostu přes řeku Mitheithel (česky Mšená), která odděluje Lone Lands od Trollshaws.
Plnil jsem pár úkolů v rudé bažině Haragmar, kde je místo zvané Circle of Blood. V bažině se pohybují zvláštní tvorové na dlouhých nohou - podle Radagasta to jsou pastýři stromů. Na sever odtamtud vede Red Pass, průsmyk do oblasti bažiny Agamaur. Ta je plná elitních přízraků. Ještě dlouho se jí budu vyhýbat.
Měl jem rovněž dva úkoly ohledně divokých prasat. Ti, co mi je zadávali, mě posílali do oblasti Nain Enidh podél cesty. Tam se ale prasata vyskytují velmi zřídka, žádná jsem tam nemohl najít. Nakonec jsem to vyřešil tím, že jsem potřebné maso nalovil na západ od Weathertopu.

Narazil jsem na kmen podivných bytostí, které si říkají Earthkin. Zdá se mi, že vypadají jako trollové, ale tvrdí, že uprchli na jih před Stínem.

No comments: