Thursday, June 28, 2007

North Downs a Evendim, Level 36

V Esteldinu už je v plném proudu The Council of the North. Předsedá mu ranger Halbarad, za trpaslíky z Othríkaru se účastní Dori, za elfy z Meluinen Gildor Inglorion a za lidi z Trestlebridge starostka Lovelle Boskins.
Dodělal jsem si pár rozdělaných úkolů v North Downs. Pobil jsem pár ledových červů v Ram Dúath a za jejich šupiny jsem získal slušné brnění.
Ve východním Ram Dúath jsem našel Defilera - horalskou čarodějku. Sám jsem na ní neměl, proto jsem se spojil se dvěma náhodnými společníky (guardianem a hunterem) a podařilo se nám jí zabít.
Vypravil jsem se i do Dol Dínen, ale bohužel to byl ztracený čas: sice jsem zabil druhého ze skřetích kapitánů, ale třetího mi napřed zabili před nosem, pak jsem 15 minut čekal než se opět objeví, a nakonec jsem v souboji podlehl, když se na mě vrhli ještě dva wargové. Tak to někdy chodí, bohužel.
Přesunul jsem se do Evendimu. Tady to jde mnohem lépe. Úkoly jsou sympatické a plní se dobře. Mám za úkol získat důvěru tří Aragornových rangerů na ostrově Tinnundir. Dva už jsem zvládl, čeká mě třetí. Lovil jsem netopýry a psy u cesty k Fornostu.
V pevnosti Ost Forod sídlí lidé - rozhodně to nejsou rangeři, přijdou mi skoro jako bandité na útěku. Je tam také ohromná zásoba úkolů. Začal jsem plnit bounty questy. První úkol bylo zabití bandity a jeho psa v gobliní pevnosti Tham Andalath blízko křižovatky. Samotný boj nebyl náročný, ale docela mi trvalo, než jsem ho našel. Několikrát jsem musel utíkat hlava nehlava, když se na mě sesypala gobliní hlídka.

No comments: