Thursday, June 7, 2007

North Downs, level 27

Včera jsem se toulal North Downs. Při hledání dívky posedlé přízrakem jsem si prošel Pole Fornostu. To, co zdály vypadalo jako ruiny, jsou uschlé stromy. Pole Fornostu jsou plné mohyl a nemrtvých přízraků. Připomínají mi trošku Barrow Downs.
Zkoušel jsem si promluvit s kapitánem Oathbreakers - těch, kteří odmítli naplnit svoji přísahu Arveduimu, posledními králi Arthedainu. Za trest jsou nyní nuceni pobývat na Polích Fornostu. Kapitán se napřed tvářil mírumilovně, ale jakmile jsem na něj promluvil, vrhl se na mě a začal si přivolávat posily. Tak tak se mi podařilo utéct!

Našel jsem další základnu, ruinu Amon Raith blízko Greenway. Prošel jsem kolem tohoto místa už několikrát, ale nikdy mě nenapadlo se tam zastavit. Naštěstí tam je i stáj, odkud jezdí kůň do Trestlebridge.

Velitel tábora mě poslal špehovat tábor goblinů. Teprve když jsem to splnil, osmělili se i ostatní obyvatelé tábora a zasypali mě svými úkoly. Jsou to většinou farmáři z Annundiru, kteří uprchli před nájezdem goblinů, skřetů a wargů.

Z lesů Annundiru jsem přes most přešel do Kingsfellu, travnaté oblasti s farmami. V lukách se vyskytují rohatí pratuři. Na jih od Kingsfellu v močálu Meluinen je elfí sídlo Lin Giliath. Se svou družinou tam přebývá Gildor Inglorion, jeden z legendárních Vznešených elfů.
Z Lin Giliathu jsem se vydal na sever po úbočí hor Hory jsou plné pavouků. O kus dál jsem narazil na staré město Esteldin. Je to docela obrovské úročiště hraničářů z Lone Lands. Tolik úkolů na jednom místě jsem ještě neviděl. Tady pokračuje i můj epický quest Book III.

No comments: