Thursday, May 31, 2007

Ered Luin, Shire

Dnes jsem se toulal Ered Luin a dodělal jsem si tam všechny deeds. Překvapilo mě, jak je ta zóna pěkně propracovaná a detailní.







Tenhle trpaslík už leccos pamatuje.
Líbí se mi, že Ered Luin jsou opravdové hory. Moc pěkně je zachycen přechod od nížin obývaných elfy do vysočiny s trpasličími pevnostmi, a výš do Thrain's Vale, které je završeno Thorin's Halls.

Pak jsem se přesunul do Shire. Zatím je mezi Ered Luin a Shire portál, ale zdá se, že časem přibydou Far Downs. Místo pro ně ma mapě je.
V Shire je spousta originálních questů. Doručování dopisů mezi poštami tak, aby se člověk vyhnul zvědavým hobitům, sbírání vajec na farmě mimo zraky kohouta, doručování horkých koláčů do hospod a vyhýbání se hladovým hobitům... opravdu hobití questy.
V Michel Delving je i Mathom House, ale bohužel se nedá vlézt dovnitř. Jsou tam nějaké questy, ale ještě jsem se nerozhodl, zda se do nich pustím.
Moc se mi líbí, že člověk potká všechny postavičky, které zná z knihy. Dnes mě moc potěšil Daddy Twofoot, kterého jsem potkal v Hobbitonu před hospodou Ivy Bush.
Sackville-Bagginses jsou také podaření, nesl jsem dopis od Munda starostovi Willu Whitefootovi v Michel Delving, ve kterém požadoval finanční náhradu za újmu utrpěnou v Bree (při úvodním questu za lidi).

No comments: