Wednesday, July 4, 2007

Západní Evendim, level 39

Hodně času jsem strávil bojem s vlčími lidmi Gauradan, kteří mají své tábory na svazích severovýchodně od jezera. Je to dlouhá cesta od vstupní soutěsky přes jezírko s vodopádem, pak po cestě do svahu přes jednotlivé tábory, až nad vodopády do tábora Gloaming Falls a na samý konec. Musel jsem ji absolvovat asi pětkrát, protože mě tam opakovaně poslali elfové z Eavespires. Většinou jsem se zavěsil za nějaký fellowshp, protože nepřátel bylo mnoho a sám bych neprošel.
Boj s Gauradan byl zajímavý, nakonec jsem musel ukrást jejich totemy, Erchiel v Eavespires je upravila tak, aby označovaly tabu, a já jsem jimi nahradil totemy podél řeky, kteríé označovaly hranici území Gauradan. Tak jsem dosáhl toho, že se Gauradan nebudou odvažovat za své hranice.
Na samém konci tábora Gauradan jsem našel poslední pátý kámen skrývající odpověď k riddle questu. Ten mě - překvapivě - poslal na samý začátek hledání, k soše na rozcestí v Parth Anduial. Tam jsem našel poklad - prastarý deník obyvatele Annúminasu. Za odměnu jsem dostal další kus sady vybavení, kterou začínám sbírat.
Pokročil jsem rovněž v kampani proti obrům žijícím v oblasti Amon Moth. Posbíral jsem v lese bobule, ze kterých elf Lithuifin v Eavespires vyrobil elixír. Přikradl jsem se do obřího tábora a vylil jim elixír do kotle, kde se vařilo nějaké maso. Obři se najedli a pak začali mít vidiny - potáceli se táborem a vykřikovali něco o pavoucích. To je naučí zůstat doma v táboře a nevycházet do lesa!
Na ostrově Tyl Ruinen jsme s Filiel jsme dokončili salamandří úkoly od bláznivého loremastera Humfryho Rumminga. Zabili jsme salamandřího taťku a mamku ve sklepení. Teď už se snad salamandři přestanou množit.
Také jsme se vypravili na ostrov Rantost. Je to úkol v samostatné instanci, je nutné ubránit tábory rangerů proti nájezdu banditů. Bohužel ve dvou se to nedá zvládnout, tábory jsou tři a útoky probíhají najednou. Bude nutné složit fellowship a vyrazit tam v šesti.
Rovněž pokračuji v sadě úkolů od rangerů z Tinnundiru. Našel jsem umírajícího rangera Nata Rapkinse u vodopádů Even-rills, pak jsem ho musel pomstít (opět) v táboře vlčích mužů Gauradan. Rangeři mluví o Blue Lady. Že by to byla Gwindeth za vodopádem na jihovýchodě jezera?
Také mám nějaké úkoly na jihozápadním břehu Evendim. To už je docela blízko Annúminasu.

No comments: