Friday, May 18, 2007

Level 19 - Breeland







Včerejší dobrodružství jsem zahájil na koňské farmě na severu Breelandu. Zachránil jsem ze skřetího tábora poznámky trpaslíka, který tam pátral v ruinách.




Znovu jsme si zopakovali Chapter 11, aby si to splnil i Sunreal. Zvládli jsme to bez problémů.
Pak jsem chvíli zabíjel bandity v ruinách Andrath na jihu Breelandu, které zatím blokují cestu na jih.


S pomocí Eomerians jsem zachránil hobitku uvězněnou v táboře Blackwold banditů. Po jejím osvobození jsme se museli vyrovnat s celou tlupou banditů, kteří se na nás sesypali. Nakonec jsme zabili i i jejich velitele jménem Blake.
Se Sunrealem jsme se vypravili do jeskyně na severu Breelandu v táboře u Green Road, obývaný skřety a bandity ve službách Sharkeyho. Podařilo se nám ve dvou zabít skřetího vůdce a vyčistit jeskyni, s využitím trhliny v podlaze, přes kterou na nás skřeti nemohli.
Nakonec jsem se vypravil do Shire, abych se setkal se sedlákem Maggotem a poptal se ho na chodící stromy. Vzal jsem to přes Michel Delving. Určitě se do Shire brzy vrátím, abych si ho pořádně proběhl. Teď mám namířeno ke Goldberry a pak do Brandywine Forest.

No comments: