Monday, May 14, 2007

Level 16

Keonax je na levelu 16. Má za sebou questy v Combe a Staddle, část questů v Bree a nejbližším okolí. Včera jsem prozkoumal Old Forest. Bohužel, questy v Shire jsou kolem level 10, takže mi jsou celkem k ničemu. Možná si jich pár udělám kvůli deeds.
Barrow Downs a Old Forest jsou hodně podařené.
Co se týká hlavního příběhu, udělal jsem úvod a úkoly od Aragorna a teď jsem na Chapter 11. Tom Bombadil mě posílá do Great Barrow. Ještě chvíli se tam nepodívám, protože to chce plnou grupu a dostatečný level.
Zatím mi přijde, že questů je víc, než se dá reálně udělat. Už teď mám spoustu questů modrých a zelených. Budu muset si to projít s alternativním charem - buď hobitím hunterem, nebo loremasterem.
Prostředí je neskutečně skvělé. Atmosféra překonává očekávání.
Skupinové questy dělám společně s Hergií (Human Minstrel) a Herodikem (Dwarf Champion). Můj guardian zatím funguje tak, jak má. Drží spolehlivě aggro a nechá do sebe bušit. Doufám, že to vydrží i na vyšších levelech.

No comments: