Monday, July 2, 2007

Západní břeh Evendim, level 38

Vypravil jsem se na ostrov Tyl Ruinen, kde se množí ohniví salamandři. Našel jsem tam bláznivého loremastera jménem HumfryRumming, který mi začal dávat hádanky, abych si získal jeho důvěru. Měl jsem hledat truhličky podle jména zvířete, které je odpovědí na hádanku. Samozřejmě truhličky byly umístěny přímo uprostřed největších koncentrací salamandrů, takže jsem se k ni musel probojovat. Po asi 4 kolech hledání jsem z Humfreyho vytáhl, že za salamandří invazi může vlastně on. Vejce salamandrů našel v ruinách Fornost a namnožil je, avšak vymklo se to jeho kontrole. Opravdu povedený týpek!

Elfové z tábora na západním břehu mě poslali do obřího tábora, abych tam ukradl kamenný talisman. Obři jsou ohromní a silní, určitě bych je byl nepřemohl. Proto jsem po Gandalfově vzoru po jednom z nich začal házet kamínky. Obr se rozzlobil a začal se prát se svým kolegou, takže jsem mohl nerušeně sebrat talisman a utéct do bezpečí.

Hádankový quest pokračuje. Čtvrtá část hádanky se nacházela na palouku na západním břehu, bránila ji tlupa banditů. Naštěstí opodál postávala skupinka lovců pokladů, kteří mi je pomohli pobít, takže jsem ji mohl vyzvednout.
Pátá část hádanky má být skryta za vodopádem. Při hledání toho správného vodopádu jsem našel pozoruhodné místo. Na jihozápadním břehu do jezera vtéká vodopád a za ním je vchod do jeskyně. Jeskyně je plná vody a vede do malého údolí, zevšech stran vroubeného vodopády.
Je tu bytost jménem Gwindeth. Myslím, že bude podobného rodu jako Goldberry: říční dcera, nebo dcera jezera. Zatím mi nenabízí žádný úkol, jsem si však jist, že tu nejsem naposledy.
Pátá část hádanky tu však skryta není. Zřejmě ten správný vodopád je v táboře vlčích lidí na severozápadě jezera.
Při hledání vodopádu jsem se zatoulal daleko na jihozápad, až téměř k Annúminasu. Za horami vyšlo slunce. Jeho paprsky prozářily hladinu jezera a bílé věže města. Už se těším, až se tam podívám.

No comments: